تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

گزارش تحلیلی ایسنا :
چرا نمایندگان مجلس باید در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشند؟
تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از ایسنا ، تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست.

 

این روزها علاقمندان به استقلال در انتظار اعلام اسامی هیات مدیره این باشگاه هستند. این روزها شنیده می شود که احتمالا بازهم از مجلسی ها فرد یا افرادی در هیات مدیره استقلال حضور خواهند داشت و این درحالی است که تجربه حضور این افراد در سرخ آبی ها چندان موفق نبوده است.

 

بحث امروز روی این است که چرا باید از نمایندگان مجلس فردی در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشد؟ عشرت شایق، امیدوار رضایی، مقداد نجف‌نژاد، محمدحسین نژاد فلاح و ... واقعا چه کاری برای استقلال و پرسپولیس کرده‌اند؟ آورده‌ آنها برای استقلال و پرسپولیس چه بوده است؟ بارها علی فتح‌الله زاده از تمایل وزارت ورزش برای کمک به تیمش خبر داده اما خودش هم می‌گوید که مجلس مانع از کمک وزارت ورزش به آنها شده است. حال پرسشی که مطرح می‌شود آن است که چگونه برخی از این مجلسی ها که عضو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس هستند همین یک مشکل را برای این تیم ها برطرف نکردند؟

 

جالب اینجاست که برخی از آنها به صراحت از مدتها قبل اعلام کرده بودند که جایشان در هیات مدیره استقلال ثابت است و هرکس برود، آنها ماندگارند! دقیقا مشخص نیست آنها با چه پشتوانه عملی انقدر راحت و با اعتماد به نفس از حضورشان صحبت می‌کنند، چرا که معمولا کسانی از این ادبیات استفاده می‌کنند که آنقدر خوب کار کرده‌اند که می‌دانند بدون آنها چرخی نمی‌چرخد و اگر روزی از باشگاه بروند، آن باشگاه به مشکل می‌خورد.

 

وزارت ورزشی‌ها در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس نشان دادند که افراد سیاسی را در هیات مدیره جای نمی دهند و در این سو همین توقع از وزارت ورزش می رود که در استقلال هم افراد بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب شوند. حضور برخی افراد با کارنامه ضعیف در هیات مدیره استقلال به طور قطع هواداران استقلال را راضی نمی کند، چه آن که آنها به خوبی می دانند یکی از مشکلات استقلال در سال گذشته ضعف هیات مدیره این تیم در جذب اعتبارات مالی بوده است.

 

نکته نهایی درباره مجلسی‌های حاضر در هیات مدیره سرخابی آن است که آیا کار مردمی که وکالتشان را به آنها سپرده‌اند آنقدر کم است که آنها می‌توانند هم به کار حوزه های انتخابیه برسند و هم از عهده کار زیاد باشگاه استقلال و پرسپولیس برآیند؟

 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 13140641
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7